Folosiți modulul de căutare din partea de sus a site-ului. Introduceți denumirea sau caracteristicile produsului dorit, iar dacă acesta este disponibil, veți vedea o listă cu rezultate compatibile.
Da, SPORTPARTNER.RO onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală pe datele firmei, completați datele solicitate în procesul de înregistrare sau comandă.
În timpul procesului de comandă, aveți opțiunea de a introduce o adresă de livrare diferită față de cea din cont.
Accesați opțiunea Recuperare parolă din pagina Contul meu și urmați pașii indicați pentru resetarea parolei.
Autentificați-vă în cont și accesați secțiunea Actualizare cont din pagina Contul meu pentru a face modificările dorite.
Pentru a cumpăra este recomandat să creați un cont de utilizator, însă există și opțiunea de comandă fără cont.
Contactați-ne cât mai repede folosind formularul de contact sau la adresa [email protected]. Menționați și ID-ul comenzii pe care îl găsiți în secțiunea Istoric comenzi.
Da, puteți consulta istoricul comenzilor în secțiunea Istoric comenzi din contul dumneavoastră.
Contactați-ne prin formularul de contact sau la [email protected] pentru informații privind disponibilitatea.
Pentru orice alte întrebări, folosiți formularul de contact sau scrieți-ne pe adresa [email protected].
Suport clienti
Relatii Clienti
Luni-Vineri 08:00-16:30