Când găsiți un produs pe care doriți să-l achiziționați, apăsați butonul „Adaugă în coș”.
Pentru a finaliza comanda, dați click pe „Trimite comanda”, aflat în partea dreaptă sus a ecranului.
Veți fi redirecționat automat către pagina de finalizare a comenzii, unde puteți:
vizualiza produsele adăugate în coș,
completa datele de livrare și facturare,
selecta metoda de plată.
Notă: Dacă doriți să continuați cumpărăturile, apăsați butonul „Home” pentru a reveni la magazinul online.
Dacă sunteți client nou, este necesar să vă creați un cont, completând formularul de înregistrare (durează 1–2 minute).
Dacă nu doriți crearea unui cont, bifați opțiunea „Doresc comandă fără cont” și introduceți informațiile solicitate.
Dacă datele de facturare sunt diferite de cele de livrare, bifați caseta „Date de facturare diferite de datele de livrare” și completați câmpurile necesare.
Alegeți metoda de plată dorită și, dacă aveți solicitări speciale, le puteți menționa în câmpul „Observații”.
După ce confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, apăsați „Trimite comanda”.
În funcție de specificul comenzii, este posibil să vi se solicite alegerea unei metode de livrare și veți vedea costul de transport înainte de finalizarea comenzii.
Pentru plasarea unei comenzi prin telefon, ne puteți contacta la:
📞 0732.161.411
📞 0722.348.216
Informații necesare: codul produsului sau denumirea acestuia.
🕒 Program relații cu publicul:
Luni – Vineri, între 08:00 – 16:30
Suport clienti
Relatii Clienti
Luni-Vineri 08:00-16:30